UMNO tidak gemar menerima orang lain kedalam kumpulan mereka, mereka ibarat membahagi-bahagikan harta rampasan perang sesama mereka saja. UMNO lebih suka pintunya tertutup sedangkan parti yang satu lagi itu suka membuka pintunya seluas-luasnya kepada sesiapa saja.
"Mengkritik tidak bererti menentang, Memuji tidak semestinya menyokong, Menegur tidak bermakna membenci, Dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik"

Saturday, November 5, 2011

Selepas Arwah Dato' . Siapa????

Alfatihah.....Hari ini genaplah seminggu Allahyarham Dato' Raman Suliman kembali ke Rahmatullah.Seminggu jugalah anak anak UMNO kehilangan bapanya. Ada yang sedih , ada yang gembira dan ada yang masih terpinga pinga tak tahu kepunca kata orang utara.Apapun Paritbuntaq mohon maaf jika tulisan selama ini menyinggung peribadi arwah. Kita tidak dapat menolak kenyataan , yang terlalu banyak juga jasa yang dibuat oleh arwah semasa memimpin Parit Buntar. Kalau yang tak pernah balik kampung sejak 10 tahun lepas , cubalah pulang sekarang. Tengok sendiri bagaimana majunya Parit Buntar. Memang adat manusia bila kita kehilangan baru terasa . Bila ada nak bergaduh bila tiada barulah rindu rinduan. Setiap pemimpin ada kekuatan dan kelemahan sendiri. Bersedialah barisan kepimpinan baru UMNO Parit Buntar. Perlu ingat!!!!!!! kalau PRU kali ini gagal untuk merebut kembali kerusi DUN dan Parlimen Parit Buntar , siapa pula yang hendak dipersalahkan.... Tepuk Dada Tanya Selera...

No comments: