UMNO tidak gemar menerima orang lain kedalam kumpulan mereka, mereka ibarat membahagi-bahagikan harta rampasan perang sesama mereka saja. UMNO lebih suka pintunya tertutup sedangkan parti yang satu lagi itu suka membuka pintunya seluas-luasnya kepada sesiapa saja.
"Mengkritik tidak bererti menentang, Memuji tidak semestinya menyokong, Menegur tidak bermakna membenci, Dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik"

Thursday, January 28, 2010

Terima kasih Cenangau

Salam....

Terima Kasih Cenangau kerana tolong mempromotekan blog hamba ni. Tujuan blog ini bukanlah nak menghentam mana mana pihak...tapi nak menyedarkan mereka yang mana merasakan diri mereka penuh kesedaran tapi sebenor2 benornya tak pernah sedar sedar....baik UMNO ataupun PAS....sama saja.

Saya menerima banyak email ...ada yang pro dan ada yang kontra. Terima kasih atas pandangan peribadi anda semua. Ada juga yang ingin menyumbangkan hasil amukkan jiwa yang lama memandam rasa.. Saya amat alu alukan..

Ada juga yang ingin saya kenalkan diri. Tunggu ya...saya akan muncul waktu Pilihanraya nanti. Tapi tak tahulah atas pentas mana. Saya belum buat keputusan lagi kerana bagi saya setakat ni... semua pemimpin UMNO dab PAS yang ada di Parit Buntar tak menepati ciri ciri pemimpin Islam yang sebenar benarnya.

Ayuh Cenangau ...kita mara ( bukan bekas Pengerusi MARA yang telah berjaya mengayakan individu yang berpura pura alim)....

2 comments:

Cenangau said...

Takat nak tolong promote takdak masalah, harap-harap ada manfaat.

pengliporlari said...

Cenangau....bagi borang PAS le..