UMNO tidak gemar menerima orang lain kedalam kumpulan mereka, mereka ibarat membahagi-bahagikan harta rampasan perang sesama mereka saja. UMNO lebih suka pintunya tertutup sedangkan parti yang satu lagi itu suka membuka pintunya seluas-luasnya kepada sesiapa saja.
"Mengkritik tidak bererti menentang, Memuji tidak semestinya menyokong, Menegur tidak bermakna membenci, Dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik"

Sunday, July 17, 2011

'Pelacur pun bercuti untuk sertai BERSIH'

'Pelacur pun bercuti untuk sertai BERSIH' http://www.blogger.com/img/blank.gif . Terkejut apabila aku terbaca tajuk dan kupasan di Malaysiakini...."Peguam PAS Mohamed Hanipa Maidin mendakwa, beliau difahamkamkan perhimpunan BERSIH 2.0 genap seminggu lalu mendapat sokongan pelbagai lapisan masyarakat, sehingga terdapat pelacur yang mengambil cuti untuk menyertainya"

Nampaknya semakin tenat dah puak puak PAS ni...begitu bangga apabila Pelacur menyertai mereka...hahahaha...lepas ni bolehla buat Dewan Pelacur pulak...tambah lagi satu cabang. Aku ni bukan nak ngutuk PAS....BN pun aku benci tapi dah makin lama makin mengarut dah puak puak PAS ni...

Lagi aku geleng kepala bila terbaca komen dari puak puak BERSIH ni , yang terus je menyokong apa saja yang tentang kerajaan. Mungkin juga puak puak pelacur ni dah nampak ruang untuk meluaskan bisnes kalau kalau Pakatan Rakyat memerintah....

No comments: