UMNO tidak gemar menerima orang lain kedalam kumpulan mereka, mereka ibarat membahagi-bahagikan harta rampasan perang sesama mereka saja. UMNO lebih suka pintunya tertutup sedangkan parti yang satu lagi itu suka membuka pintunya seluas-luasnya kepada sesiapa saja.
"Mengkritik tidak bererti menentang, Memuji tidak semestinya menyokong, Menegur tidak bermakna membenci, Dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik"

Thursday, November 3, 2011

Festival Seksualiti Ambiga




FESTIVAL Seksualiti Merdeka yang bermula semalam sehingga 13 November di Annexe Gallery Kuala Lumpur membuktikan bahawa negara ini sudah kehilangan arah. Festival meraikan warga Gay, Lesbian, Biseksual dan Transeksual (LGBT) ini ditaja oleh antaranya Amnesty International dan Majlis Peguam. Objektif festival Seksualiti Merdeka adalah untuk mendesak penerimaan masyarakat ke atas golongan LGBT sekali gus memperjuangkan agar amalan seks songsang dihalalkan.

Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata beliau sama sekali tidak menyokong malah mengecam langkah pembabitan bekas presiden Majlis Peguam, Datuk S Ambiga dalam penganjuran Seksualiti Merdeka 2011

Antara penaja dan penyokong program yang berlangsung selama 13 hari itu adalah Majlis Peguam dan Suara Rakyat Malaysia dengan beberapa aktiviti seperti bengkel, perbincangan, filem, pameran dan persembahan.

Kini budaya seks bebas songsang pulak yang dipromotenya secara besar-besaran..kita nak diam lagi? Takkan kita tak rasa tercabar langsung?
Selepas cita-citanya tercapai melalui Bersih 2, Ambiga semakin angkuh, semakin besar kepalanya untuk menjahanamkan perpaduan rakyat Malaysia, khususnya Melayu Islam.
Senang cakap, selepas melalui episod gegak gempita, kebal dari beribu-ribu laporan polis serta bantahan rakyat dari segenap lapisan....sesiapa pun akan jadi lebih keras kepala jika semua desakan akhirnya berjaya dicapai.

Kenapa kita biarkan sangat pompuan gila ni sampai dia berani pulak menganjurkan perhimpunan seks bebas secara megah dan terbuka begini? Dia makin berani, bergerak langkah demi langkah ke hadapan. Malu kita, macam tak ada telor kalau seekor dajjal macam ni pun kita tak boleh nak halang.

Kalau dia secara peribadi nak menyokong aktiviti peliwat negara tersohor itu, suka hati dialah. Tapi jangan ajak rakyat Malaysia ikut serta buat benda-benda haram macam ni. Gejala sosial yang ada sekarang ni pun dah hampir tak terbendung. Nilai moral dalam kalangan orang muda dah hampir lingkup. Nak ditambah lagi dengan mengajak orang-orang muda berjoli katak dengan seks bebas. Bukankah itu secara sengaja nak menghancurkan negara bangsa? Bukankah itu juga menghina agama? Mana-mana agama dalam dunia ni pun tak merestui aktiviti liwat meliwat, sondol menyondol macam ni.

Tak susah bagi kita pikirkan...Ambiga memang sengaja anjurkan perhimpunan begini kerana mau sebanyak mungkin sokongan untuk kegiatan homoseksual dan seks bebas di Malaysia. Khas untuk siapa? Siapa lagi kalau bukan Kepala Pembangkang yang sedang di ambang syurga Sungai Buloh. Maknanya memang benarlah dia pengamal seks songsang ! Perbicaraan kes liwatnya semakin hampir ke penghujung dan dia sudah terhidu akan keputusan mahkamah. Inilah antara usaha terakhirnya untuk menyelamatkan diri.
Mungkin betul, dunia hampir kiamat....dajjal seperti Ambiga, Anwar berkeliaran bebas menghasut, menyebarkan budaya buruk dengan tujuan menghancurkan umat. Kita perlu kuat, bersatu dan bersedia untuk menghalang hasrat gila pompuan jahanam ni. Dia akan terus cuba menghancurkan negara, bangsa dan agama kita dengan apa cara sekali pun. Gelak besar dia melihat Melayu dah takde telor...Kalau kita masih tak nampak lagi, tak taulah...

No comments: