UMNO tidak gemar menerima orang lain kedalam kumpulan mereka, mereka ibarat membahagi-bahagikan harta rampasan perang sesama mereka saja. UMNO lebih suka pintunya tertutup sedangkan parti yang satu lagi itu suka membuka pintunya seluas-luasnya kepada sesiapa saja.
"Mengkritik tidak bererti menentang, Memuji tidak semestinya menyokong, Menegur tidak bermakna membenci, Dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik"

Monday, August 17, 2009

Ahli Umno tak akan masuk syurga - Nik Aziz

"BUKIT MERTAJAM: Mursyidul Am Pas Datuk Nik Aziz Nik Mat berkata anggota Umno tidak akan masuk syurga kerana parti itu mengamalkan ajaran Islam palsu dari Palestin.

Katanya terdapat perbezaan antara Islam yang didakwah oleh Pas dan Islam yang diamalkan oleh umat Islam daripada kalangan anggota Umno.

"Islam bawah Umno tidak ke mana dan tidak boleh bawa seseorang itu ke syurga." Petikan dari Mstar Online

Nampaknya semakin hari semakin nyanyuk orang tua ni . kalau dulu dia kata Tun M dah nyanyuk tapi la ni Tok Guru semakin hari semakin cerdik. Mengikut orang tua-tua ada dua sebab kenapa seseorang itu berubah perlakuannya secara mendadak. Pertama kerana terlampau gembira dapat maki hamun kepada musuh. Kedua kerana sudah hampir mati.

Alahai Tok Guru tak payah la dok pikiaq orang nak masuk syurga ka neraka ka...pikiaq la yang Tok tu nak dok mana. Jangan sampai anak cucu kencing kat kuboq pasai negara tergadai.

No comments: