UMNO tidak gemar menerima orang lain kedalam kumpulan mereka, mereka ibarat membahagi-bahagikan harta rampasan perang sesama mereka saja. UMNO lebih suka pintunya tertutup sedangkan parti yang satu lagi itu suka membuka pintunya seluas-luasnya kepada sesiapa saja.
"Mengkritik tidak bererti menentang, Memuji tidak semestinya menyokong, Menegur tidak bermakna membenci, Dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik"

Friday, November 13, 2009

Penduduk kecewa jalan masih belum diturap



PARIT MAT ALI TENGAH – Rata-rata penduduk di sini melahirkan rasa kecewa apabila keadaan yang jalan berlopak dan berlubang di Tali Air 136 C belum diturap walaupun masalah itu pernah disiarkan Sinar Harian pada 1 Mei lalu.

Permohonan untuk menurap jalan itu juga sudah diajukan kepada Majlis Daerah Kerian dan pihaknya memaklumkan kepada pihak Jabatan Kerja Raya (JKR), namun sehingga kini masih tiada tindakan diambil.

Penduduk, Abdul Rahman Aman, 58, berkata, jalan masuk utama itu bukan sahaja digunakan penduduk, malah turut menjadi laluan guru dan murid-murid Sekolah Kebangsaan Teluk Pial, Tanjung Piandang di sini.: PETIKAN SINAR HARIAN ( AKHBAR NYAMUK )


Siapakah yang perlu bertanggungjawab dalam hal ini. Mujahid tunding Yunus , Yunus tunding Kerajaan. yang pastinya tindakan tetap tidak akan diambil.

No comments: