UMNO tidak gemar menerima orang lain kedalam kumpulan mereka, mereka ibarat membahagi-bahagikan harta rampasan perang sesama mereka saja. UMNO lebih suka pintunya tertutup sedangkan parti yang satu lagi itu suka membuka pintunya seluas-luasnya kepada sesiapa saja.
"Mengkritik tidak bererti menentang, Memuji tidak semestinya menyokong, Menegur tidak bermakna membenci, Dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik"

Tuesday, November 3, 2009

YB khalil Siasat Tragedi Kuala Dipang







Kampar, 3hb Nov :- Jawatankuasa ad hock trajedi Kuala Dipang yang di pengerusikan oleh Speaker DUN Perak Pakatan Rakyat, V.Sivakumar dan ahlinya YB. Thomas Su (Pasir Pinji),YB. Drs. Khalil Idham Lim (Titi Serong) dam YB. Chan Lih Kang (Teja) turun meninjau tapak kejadian disini pagi tadi.

Tahniah YB Khalil Idham Lim kerana telah dipilih mengganggotai Jawatankuasa ADHOCK ini.. Siasat betul betul ye YB janganlah syak wasangka macam dalam petikan blog YB sewaktu kejadian berlaku tempohari. Kita sebagai pemimpin janganlah dok buat tuduhan melulu macam orang tak berakal.Carilah betul- betul "mayat" yang lagi 19 orang yang belum jumpa tu. manalah tau kalau tak tanam betul-betul nanti roh depa mai cekik YB.Tidak pun nanti roh tu jadi pengundi hantu kat kawasan YB pulak...

No comments: